Since the new update. I always get this error with a cannon. And I have no idea how I could fix it.
System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: Der angegebene Schlüssel war nicht im Wörterbuch angegeben. [The specified key was not specified in the dictionary.]
bei System.ThrowHelper.ThrowKeyNotFoundException()
bei System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key)
bei Cosmoteer.Bullets.Graphics.BulletAnimatedSpriteRules.AddComponents(SimRoot sim, Bullet b, Dictionary`2 components, BulletParams bp) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Bullets\Graphics\BulletAnimatedSpriteRules.cs:Zeile 0.
bei Cosmoteer.Bullets.Bullet..ctor(BulletRules rules, BulletParams bp, IDictionary`2 buffs, Boolean isNew) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Bullets\Bullet.cs:Zeile 163.
bei Cosmoteer.Ships.Parts.Weapons.BulletEmitter.Emit() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Ships\Parts\Weapons\BulletEmitter.cs:Zeile 83.
bei Cosmoteer.Ships.Parts.Weapons.Emitter.Fire() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Ships\Parts\Weapons\Emitter.cs:Zeile 311.
bei Cosmoteer.Ships.Parts.Weapons.Emitter.OnFireTriggered(Object sender, EventArgs e) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Ships\Parts\Weapons\Emitter.cs:Zeile 252.
bei System.EventHandler`1.Invoke(Object sender, TEventArgs e)
bei Cosmoteer.Ships.Parts.Weapons.Weapon.TryFire(FixedUpdater fixedUpdater) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Ships\Parts\Weapons\Weapon.cs:Zeile 181.
bei Cosmoteer.Ships.Parts.Weapons.WeaponManager.FixedUpdate(FixedUpdater fixedUpdater, SceneRoot root) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Ships\Parts\Weapons\WeaponManager.cs:Zeile 357.
bei Halfling.Scene.Dim2.SceneComponent.Halfling.Scene.Dim2.IFixedUpdateableSceneObject.FixedUpdate(FixedUpdater fixedUpdater, SceneRoot root) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Scene\Dim2\SceneComponent.cs:Zeile 868.
bei Halfling.Scene.Dim2.SceneRoot.FixedUpdateForBucket(Int32 bucket) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Scene\Dim2\SceneRoot.cs:Zeile 1063.
bei Cosmoteer.Simulation.SimRoot.FixedUpdateForBucket(Int32 bucket) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Simulation\SimRoot.cs:Zeile 989.
bei Halfling.Scene.Dim2.SceneRoot.FixedUpdate() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Scene\Dim2\SceneRoot.cs:Zeile 1005.
bei Cosmoteer.Simulation.SimRoot.FixedUpdate() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Simulation\SimRoot.cs:Zeile 963.
bei Halfling.Timing.FixedUpdater.Update(Time deltaTime, Action action) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Timing\FixedUpdater.cs:Zeile 111.
bei Cosmoteer.Simulation.SimRoot.DoFixedUpdates() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Simulation\SimRoot.cs:Zeile 928.
bei Halfling.Scene.Dim2.SceneRoot.Update() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Scene\Dim2\SceneRoot.cs:Zeile 701.
bei Cosmoteer.Simulation.SimRoot.Update() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Simulation\SimRoot.cs:Zeile 593.
bei Cosmoteer.Game.GameRoot.Update(StateMethodInvoker updateParent) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Game\GameRoot.cs:Zeile 1196.
bei Halfling.Application.AppStateEx.Halfling.Application.IAppState.Update(StateMethodInvoker updateParent) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\AppStateEx.cs:Zeile 211.
bei Halfling.Application.Director.CallUpdate() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\Director.cs:Zeile 920.
bei Halfling.Developer.DeveloperTools.Update(StateMethodInvoker updateParent) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Developer\DeveloperTools.cs:Zeile 522.
bei Halfling.Application.AppStateEx.Halfling.Application.IAppState.Update(StateMethodInvoker updateParent) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\AppStateEx.cs:Zeile 211.
bei Halfling.Application.Director.CallUpdate() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\Director.cs:Zeile 920.
bei Halfling.Application.Director.DoUpdate() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\Director.cs:Zeile 804.
bei Halfling.Application.Director.<GetRunIterator>d__83.MoveNext() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\Director.cs:Zeile 335.
bei Halfling.Application.Bases.GenericApp.<ApplicationMainIterator>d__48.MoveNext() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\Bases\GenericApp.cs:Zeile 279.
bei Halfling.Windows.D3D11.D3D11Window.RunGameLoop(String[] args, IEnumerable`1 iterator) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingPlatformWDX\Windows\D3D11\D3D11Window.cs:Zeile 890.
bei Halfling.Application.Bases.GenericApp.ApplicationMain(String[] args) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\Bases\GenericApp.cs:Zeile 195.
bei Cosmoteer.GameApp.Main(String[] args) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\GameApp.cs:Zeile 146.
Thank you in advance. And if someone could explain the error message to me it would be very nice.