Great! That was fast mate.
Are there any changes effecting existing mods or anything new to be considered?
Wedges are a nice addition. I wish there would be a wedge2 version, too, e.g 1x2 part wedge. That should cover it all.
crash reports:
0.9.14: In creative game, new ship when there's nothing and you click on painting mod it crashes.
0.9.15: immediately crashes when starting new ship.
System.NullReferenceException: Der Objektverweis wurde nicht auf eine Objektinstanz festgelegt.
bei Cosmoteer.Game.Gui.BuildToolbox.<OnActivated>b__60_0(IGuiRoot <root>) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Game\Gui\BuildToolbox.cs:Zeile 1216.
bei Halfling.Gui.GuiRoot`1.ProcessCallbacks(MinQueue`1 queue1, MinQueue`1 queue2) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Gui\GuiRoot.cs:Zeile 733.
bei Halfling.Gui.GuiRoot`1.Draw() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Gui\GuiRoot.cs:Zeile 487.
bei Cosmoteer.Game.GameRoot.Draw(StateMethodInvoker drawParent) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\Game\GameRoot.cs:Zeile 762.
bei Halfling.Application.Director.CallDraw() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\Director.cs:Zeile 609.
bei Halfling.Application.Director.<GetRunIterator>d__74.MoveNext() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\Director.cs:Zeile 305.
bei Halfling.Application.Bases.GenericApp.<ApplicationMainIterator>d__44.MoveNext() in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\Bases\GenericApp.cs:Zeile 245.
bei Halfling.Windows.D3D11.D3D11Window.ApplicationMain(String[] args, IEnumerable`1 iterator) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingPlatformWDX\Windows\D3D11\D3D11Window.cs:Zeile 705.
bei Halfling.Application.Bases.GenericApp.ApplicationMain(String[] args) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Halfling\HalflingCore\Application\Bases\GenericApp.cs:Zeile 116.
bei Cosmoteer.GameApp.Main(String[] args) in C:\Users\Walt\Documents\Code\Cosmoteer\Source\GameApp.cs:Zeile 66.